Förstoringsglasögon

Rosett

Trådstartare
Någon som använder sådana? Erfarenheter? Jag tycker det är lite svårt att läsa pocketböcker eftersom de har mindre textstorlek. Funderar på att skaffa glasögon med förstoringsglas, tror inte jag behöver riktiga glasögon.

Om du menar sådana där billiga för 9,90 från Ö&B så funkar dom förträffligt, jag har använt såna i flera år och eftersom dom är så billiga har jag ett par i bilen, ett par i jackan och ett par jag använder frekvent. Dom är lite repkänsliga men till det priset,,,,,,,, inte lönt att köpa nåt dyrare för alla med plastglas är mer eller mindre repkänsliga och dom jag har tillhör nog mellanskiktet av repkänslighet så inget att oroa sig över. Ö&B har dom billigaste så köp ett par och testa vet ja. :up:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och...
2
Svar
21
· Visningar
822
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Jag var och kollade min syn idag och fick konstaterat att den försämrats och jag behöver glasögon. Optikern rekommenderade progressiva...
2
Svar
29
· Visningar
1 672
Senast: Motacilla
·
Kropp & Själ Min syster fyller år och eftersom vi är väldigt olika frågar jag om tips här! Jag är naturvetare/tekniker och hon är...
Svar
17
· Visningar
607
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
674
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama