Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon som använder sådana? Erfarenheter? Jag tycker det är lite svårt att läsa pocketböcker eftersom de har mindre textstorlek. Funderar på att skaffa glasögon med förstoringsglas, tror inte jag behöver riktiga glasögon.
Om du menar sådana där billiga för 9,90 från Ö&B så funkar dom förträffligt, jag har använt såna i flera år och eftersom dom är så billiga har jag ett par i bilen, ett par i jackan och ett par jag använder frekvent. Dom är lite repkänsliga men till det priset,,,,,,,, inte lönt att köpa nåt dyrare för alla med plastglas är mer eller mindre repkänsliga och dom jag har tillhör nog mellanskiktet av repkänslighet så inget att oroa sig över. Ö&B har dom billigaste så köp ett par och testa vet ja.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.