Förstora bilden

Tibra

Trådstartare
Hej.. jag tycker det vore jätteroligt om man kunde förstora sin avatarbild och andras om kan klickar på den..som de oftast är i andra kommunity..:)
skulle ni inte kunna fixa det?

Sv: Förstora bilden

Jaa! Jag har svårt att se vad somliga har på sina avatarer faktiskt.... och jag kan ju inte skylla på åldern heller :D

Tror inte att det blir något sådant, inget som jag prioriterar i alla fall.
Alla har möjlighet att lägga in en en större bild i sin profil.

Tanken är även att det framöver skall finnas en direktlänk till användarens bilder i bildgalleriet i profilen. Där kan man lägga in häst eller djurrelaterade bilder, väldigt stora om man vill ;)

Gunnar skrev:
Tanken är även att det framöver skall finnas en direktlänk till användarens bilder i bildgalleriet i profilen. Där kan man lägga in häst eller djurrelaterade bilder, väldigt stora om man vill ;)

Det låter som en toppen idé! :banana:

Liknande trådar

R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 319
Senast: Cattis_E
·
Bukefalos I den nya versionen av forumet som jag hoppas kunna uppdatera till snart finns det möjlighet att konvertera bilder till webp-formatet...
Svar
1
· Visningar
579
Senast: Snubbelfot
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
574
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama