palle
Trådstartare
Väcktes vid 7-tiden av att vår förstföderska ylade.
Och jodå, hon både hässjade och var allmänt stirrig.
Öööhh va´, är det redan dax?
Självklart inte...hon har precis kommit i perioden med förvärkar och nertransportering av fostrena till förlossningskanalen.
Även om man enligt henne utsätter henne för värktortyr...
"Elaka" jag talade om för henne att hon skulle sluta sjåpa sej, det kommer att bli ännu värre.
Stoppade in ena armen under täcket, la det runt henne och somnade om..... i knappt 20 minuter... sen ylade hon igen...
Jag vet någon annan som kommer att yla om hon sk a hålla på så här i 40 timmar till......
Min andra hona som fått ungar tidigare gick tillslut bort till henne och muttrade.
Sen gick hon ner till bebislådan och var tyst...puuhhh...
Så nu är hon relativt tyst om jag inte tittar eller pratar med henne....
Och jodå, hon både hässjade och var allmänt stirrig.
Öööhh va´, är det redan dax?
Självklart inte...hon har precis kommit i perioden med förvärkar och nertransportering av fostrena till förlossningskanalen.
Även om man enligt henne utsätter henne för värktortyr...
"Elaka" jag talade om för henne att hon skulle sluta sjåpa sej, det kommer att bli ännu värre.
Stoppade in ena armen under täcket, la det runt henne och somnade om..... i knappt 20 minuter... sen ylade hon igen...
Jag vet någon annan som kommer att yla om hon sk a hålla på så här i 40 timmar till......
Min andra hona som fått ungar tidigare gick tillslut bort till henne och muttrade.
Sen gick hon ner till bebislådan och var tyst...puuhhh...
Så nu är hon relativt tyst om jag inte tittar eller pratar med henne....