Första fälttävlan 2005

V

VeniVidiWixi

När blir den för er? (som ni planerat alltså, om ni nu har det..)

Sv: Första fälttävlan 2005

förhoppningsvis blir det Udden den nionde april, annars Mantorp den sextonde :bump:

var hittar ni tävlingarna??? har tävlingsterminen kommit upp? jag kan inte hitta några fälttävlanstävlingar alls.... :mad:

tävlingsterminen finns på ridsport.se, måste ha kommit upp häromdan. kolla även distriktens egna hemsidor!

var kollar du då?? för om man går in och kollar på tävlingsterminen och ändrar manuellt till 2005 så kommer inget fram!!?? hjälp!

jodå det gör det, var inne senast igår. kolla bara så de står 2005-12-31 i den andra rutan, för den ändrar själv till 01-01 när man ändrar till 2005.

Antingen i slutet av maj i Tyskland -Schenefeltd WC kval eller första helgen i juni SM på strömsholm.

Första blir Skatteberga eller Gärds. Det beror lite på när vintern har släppt taget om oss här i "norr" ;)

hade tänkt gärds, men jag tror jag ska på träningsläger i Spanien den veckan så det får skjutas upp.

Till er som satsar på Udden. Säg till om ni vill att jag skall fota er, kommer ändå att vara där. Kanske kunde vara kul med en liten träff också.

Jag hoppas verkligen att allt går enligt planerna och jag åker till Udden, det är ju praktiskt taget som att tävla hos grannen ;)
Skulle vara jättekul om du vill fota i så fall ;)

Självklart gör jag det, bara att säga till så byter vi tele nummer. Kommer ju ändå att vara där och fota. Om inte annat så kommer jag att vara funktionär. Men fota skall jag fixa åt dig.

Det låter bra! Jag har faktiskt inga kort på mina nuvarande hästar (ett par från en westerntävling) men ungefär 150 st på min första :angel:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Svensk fälttävlan söker landslagsledare för Young Rider- och Juniorlandslagen.
Svar
0
· Visningar
40
Senast: Gunnar
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
252
Senast: MJLee
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två svenska mästare i fälttävlan korade under helgens tävlingar i Kristianstad. Wynja Eriksdotter Rubin och Mikko Moisala var...
Svar
0
· Visningar
92
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev en åttondeplats i finalen av fälttävlans nations cup i Boekelo, Nederländerna, i helgen. Förbundskapten Fredrik Bergendorff tar...
Svar
0
· Visningar
154
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Sabotage?