Försöka bilda mig lite!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare RebeckaKihlberg
  • Startdatum Startdatum
R

RebeckaKihlberg

Ponnyn är utlånad till travet och bor hos världens underbaraste familj där alla pysslar med trav,själv är man ju helt totalt JÄTTE GRÖN gällande trav, känns lite skumt när man inte fattar allt fodervärden ringer och berättar.
Så..help.

*Vilka distanser springer shettisar?
*Vad när "normaltiden" på dom olika distanserna?
*Har säkert fått detta om bakfoten nu,(hur fasen ska jag förklara det)..startar man ifrån samma ställe typ som om man tänker sig starboxar i galopp el startar någon lite efter om den är bättre än dom andra?!..*rörigt*

Hoppas ni förstår mig :crazy:

Sv: Försöka bilda mig lite!

Hej!

Gå in på www.SPTF.nu ,där tror jag du kan få hjälp med alla dina frågor.
Och kontakta din närmaste ponnytravklubb.

Lycka till //Stally

Liknande trådar

Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 316
Senast: Buck
·
K
Träning Får ju hem en maddam nu när som men har fått börja rida henne nu efter som att fd. fodervärd fått hem sin nya häst 1 månad tidigare...
Svar
6
· Visningar
956
Senast: Krulidut
·
E
Trav * oj det blev visst nästen en roman, förlåt * Vår familj har sedan jag var liten pysslat med uppfödning och tävling av travhästar i...
2
Svar
20
· Visningar
1 803
Senast: Trygg
·
M
Hästvård Hejsan! Köpte min första häst nu i mars. En gammal travar vallack på 13år(nu 14år). HAn hade vart hos fodervärd ett år innan jag köpt...
Svar
12
· Visningar
1 666
Senast: MartinaN
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka