Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sanslösa priser på försäkringar nu alltså. Trygg Hansa ville att jag skulle betala nästan 15 000kr om året för Ammo, och då pratar vi bara 60 000 i vetvård utan livförsäkring. Har varit i kontakt med annat bolag för att se om jag får reservationer där, annars blir det byte.
Höll på att spotta ut drickan jag hade i munnen när jag öppnade brevetDet är ju helt galet! Tror jag betalar typ samma för två hundar i Agria med 120 000 i vet vård + livförsäkring. Men kanske får en chock-höjning. Lika bra att skaffa en till så att jag får rabatt.
Åh nej, är det moderna/trygg hansa som ökar i pris nu igen?Sanslösa priser på försäkringar nu alltså. Trygg Hansa ville att jag skulle betala nästan 15 000kr om året för Ammo, och då pratar vi bara 60 000 i vetvård utan livförsäkring. Har varit i kontakt med annat bolag för att se om jag får reservationer där, annars blir det byte.
JappÅh nej, är det moderna/trygg hansa som ökar i pris nu igen?
Vafan. Jag slet mitt hår över att de plötsligt slutat med mailkontakt med ombud, nu ska man sitta i telefonkö för minsta lilla Inte fått nya premien än, om de gör om samma historia som förra året så flyttar jag hundarna till ett norskt bolag på en gång. Så trött på dem nu!
Sanslösa priser på försäkringar nu alltså. Trygg Hansa ville att jag skulle betala nästan 15 000kr om året för Ammo, och då pratar vi bara 60 000 i vetvård utan livförsäkring. Har varit i kontakt med annat bolag för att se om jag får reservationer där, annars blir det byte.
OjSanslösa priser på försäkringar nu alltså. Trygg Hansa ville att jag skulle betala nästan 15 000kr om året för Ammo, och då pratar vi bara 60 000 i vetvård utan livförsäkring. Har varit i kontakt med annat bolag för att se om jag får reservationer där, annars blir det byte.
Ja, jag satt 1h idag och då var jag plats 12 i kön. Blir nog Folksam för mig nu.Vafan. Jag slet mitt hår över att de plötsligt slutat med mailkontakt med ombud, nu ska man sitta i telefonkö för minsta lilla Inte fått nya premien än, om de gör om samma historia som förra året så flyttar jag hundarna till ett norskt bolag på en gång. Så trött på dem nu!
Haha, nej känner verkligen att jag behöver byta om jag ska ha råd med valp sen.Sjukt. Det betalar jag inte ens för fyra hundar hos Folksam
Tillägg: 120k + 120k + 60k + 60k i veterinärvård. Liv på alla utom Ladda.
Svarar mig själv med att då går det ändå två gråhundar på en wachtelpremie. Atan är dyrast av våra, sen är hon den enda som behövt utnyttja den också….Oj
Betalar precis över 15’ för 4 hundar hos Folksam, alla 120’ i veterinärvård och livförsäkring.
Hade det varit 15’/hund så hade jag sagt upp direkt och sparat pengarna till den dagen de hade behövts.
Svarar mig själv med att då går det ändå två gråhundar på en wachtelpremie. Atan är dyrast av våra, sen är hon den enda som behövt utnyttja den också….
Haha, nej känner verkligen att jag behöver byta om jag ska ha råd med valp sen.
Mmm verkligen! Helt galetWachtlarna är sjukt dyra. Ladda är nästan dyrast, trots bara 60k i vetvård
Nu är gråhundarna kanske väl billiga men münstern är inte heller jättedyr att försäkra. Mallen ligger någonstans mellan den dyraste och den billigaste, hon har varit dyrast i söndertuggade saker istället
Säkerligen kan åldern vara en bidragande orsak. Skiljer det mycket på henne och Finn?Mmm verkligen! Helt galet
Vet inte om det kan bidra att hon är äldst också? Tänker att hon har hunnit gå fler höjningar pga ålder. Men sjukt oavsett!
Säkerligen kan åldern vara en bidragande orsak. Skiljer det mycket på henne och Finn?
Jag fick brev från dem i december också, är det ytterligare ett nytt utskick nu? De höjde min premie då, men inte nån jättehöjning. Har 6 hundar med 60 tusen vård och tre med 15 i livförsäkring och betalar 1550 i månaden.Höll på att spotta ut drickan jag hade i munnen när jag öppnade brevet
Hahah,ja men gör det! Nog för att dobbisar är dyra att försäkra men det här var löjligt.