V
vickis-pajala
ja jag har ju både sett på TV och läst i tidningaran om att försäkringskassan inte dierkt är någon snabb myndighet MEN har inte tänkt på det dessa mer utan tyck synd om de människorna som drabbas.
Ja nu sitter jag där, jag bestämmde mig här i våras för att ta ut föräldradagar på min yngsta dotter för att få vara ledig hela sommaren så jag gjorde en anmälan till försäkringskassan och fick hem papper och fyllde i dessa och skickade in dessa papper.
idag började jag efterlysa mina pengar och ringde till försäkringskassan.
1 försäkringskassans system låg nere så handläggaren kunnde inte se mitt ärende
2. informerades om att det kan ta upp till 40 DAGARS handläggningstid för ett nytt ärende från det att brevet kom in
ja man ska tydligen inte vara i behov av mat eller ha andra räkningar att betala.
// vickis som är ett gnälligt PMS monster
Ja nu sitter jag där, jag bestämmde mig här i våras för att ta ut föräldradagar på min yngsta dotter för att få vara ledig hela sommaren så jag gjorde en anmälan till försäkringskassan och fick hem papper och fyllde i dessa och skickade in dessa papper.
idag började jag efterlysa mina pengar och ringde till försäkringskassan.
1 försäkringskassans system låg nere så handläggaren kunnde inte se mitt ärende
2. informerades om att det kan ta upp till 40 DAGARS handläggningstid för ett nytt ärende från det att brevet kom in
ja man ska tydligen inte vara i behov av mat eller ha andra räkningar att betala.
// vickis som är ett gnälligt PMS monster