Försäkringsfråga

Shettisar

Trådstartare
Hej.
Jag undrar vad för försäkring ni har på era ponnier som används till hobby körning/ridning och avel? :confused:

Min avelsförsäkring i IF kostar 600 kr per år och per shettis. De är alla försäkrade till 10 000 kr. Hälsar Inelin.

Dubbel veterinärvård (60.000kr/år) och idag 35.000kr A1, ska höja till 50.000 i vår.

Jag har henne försäkrad för hennes "rätta" värde iom att jag inte är säker på att jag vill börja om från början igen om jag skulle vara tvungen att ta bort henne.

Kostar 2450kr/år ca.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Förra månaden fick min kära ponny somna in. Även fast jag vet att det var rätt beslut och att han hade ont så är det fortfarande...
Svar
12
· Visningar
824
Senast: phie
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 219
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 367
Senast: Häst_
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 344

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka