Försäkring

Sv: Försäkring

Båda mina är försäkrade i Agria. Dom hade bästa avelstillägget när det begav sig och sen blev jag kvar där.

Dom har Agria Liv för 5000:- och Agria Plus Veterinärvård 60.000:-. För det betalar jag 1346kr/år och katt, men har då 1000 kr + 10% i självrisk.

Agria på den ena och Sveland på en andra. Hade helst haft båda hos Agria, men lillkissen var redan försäkrad hos Sveland när jag köpte henne och med tanke på att hon hade problem med sina ögon under det första året törs jag inte byta.

Måste erkänna att jag är dåligt insatt i vad försäkringarna täcker... Lillkissen har livförsäkring iallafall.

Senast ändrad av en moderator:

Folksam, vet vård för 50.000kr
Har ingen livförsäkring,
kostar mig 430kr om året per katt (har 3)

Jag har Sveland, junior tror jag den heter.. För katter upp till 5 månader.. 400 kr/år kostar den..

Mina avelskatter är försäkrade med Agria Avel, Plus och Liv, övriga katter är försäkrade med bara Agria Plus.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har idag försäkringar till mina katter som täcker veterinär med upp till 60 000 kronor. Det är mellan försäkringen på den här sidan...
2
Svar
30
· Visningar
1 709
Senast: kma
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
678
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
759
Senast: Catsu
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
609
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama