Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har resonerat att jag försökrar det som har ett värde om jag mister det. Ex.vis djur, hus, bil etc.
För egen del så är jag för sjuk för att kunna teckna personförsäkring.
Sjukförsäkrade är vi alla redan genom samhällets försorg så det känns knappast behövligt.
Barnet hade en barn- och ungdomsförsäkring vi tecknade och sedan hade hennes pappa henne försökrad via sitt fack också. När hon fick diabetes fick hon en rejäl slant i invaliditetsersättning i och med att det är en (än så länge) livslång sjukdom.
En vettig hemförsökring täcker redan idag ganska mycket så jag har inte sett något som helst behov av att teckna något annat/mer.
klarar man sig genom livet utan några försäkringar alls?
Jag har just nu inte någon försäkring på mig alls och undrar nu när jag tänkt vara med i facket och deras försäkring, om de vill ha ut mina journaler eller något som visar om jag är sjuk eller inte?
Jag är sjuk (men inte varit sjukskriven) och kan ju bli sämre / få annan sjukdom och har fått ett ryck om pensionssparande, a-kassa och försäkringar...
Ja det är kommunal..
jag har nu läst, men ser inte någon info om man kan ha "reservationer" så som jag är van att se när jag har försäkrat djur..