Förra årets bruksprov

Cyllene

Trådstartare
Är det någon som var där som minns, eller någon som har råkat spara kritiken på hingstarna? Jag söker kritiken på en hingst som inte blev rekomenderad till Fas 2.

/C

Sv: Förra årets bruksprov

Cyllene skrev:
Är det någon som var där som minns, eller någon som har råkat spara kritiken på hingstarna? Jag söker kritiken på en hingst som inte blev rekomenderad till Fas 2.

/C

Vilken? Jag har en del kvar.

Det är Bang High (Levantos - Corde la Bryere) som jag vill veta mer om! :)

Honom hade jag inte men gå in på www.equipe.nu under deras resultatservice så finns bruksprovet 2004 med alla resultat där!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Hingsten Unique Ice T blev premierad vid årets Bruksprov. Men nu är hästen såld och ska lämna Sverige. Han ska inte verka i avel och...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen gick årets bruksprov för svensk ridponny av stapeln på Grevagården. Vann gjorde den femåriga hingsten Copy Me.
Svar
0
· Visningar
232
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under förra veckan hölls SWBs bruksprov för fjärde året i rad på Ridskolan Strömsholm utanför Västerås. Hela 48 hingstar stod tillsist...
Svar
0
· Visningar
220
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
554
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Barmarksdrag/canicross