Förnyelse av licens -varje år???

Sonic76

Trådstartare
Varför man nu måste göra detta? Det är väl bättre att det rullar på och att man bara får en blankett för att fylla i korrekta stalluppgifter mm.
Vill man inte ha licensen så säger man ju säkert upp den då det är dryga pengar?
Jag postar den nästan alltid i sista minuten för jag glömmer bort det. Tycker inte ni så också?
Att man kan ha en fortlöpande prenumeration på licensen istället?

Sv: Förnyelse av licens -varje år???

Jag missar oxå att skicka in min... alltid... slår aldrig fel.
*just nu ligger den på micron och ska ner till banan vid tillfälle, eller postas*
Så ja, något "enklare" vore ju bra....

fick för säkert en månad sen blanketten från banan men inte gjort nåt åt den än...... men jag kommer nog inte att lösa ut den utan den kommer att vara vilande.

Har säkert nåt med inrapportering till STC så dom kan debitera på avräkningen så allt e klart till årsskiftet.
När skulle den vara inne föresten?

Varför inte via Internet, med nån form av kod.
T.ex den man har för att logga in på STC:idea:

Tanken är inte så dum,,, men

Hur många använder det??
var det inte någonstans ca 35 % av proffsen och 40% av amatören som hade tagit ut användaruppgifter och lösen hos STC. Alla dom använder det inte ens, ringer än...

ja den ska ju vara inne 1 december hos din bana.
Apropå det med internet, jag har inte fixat det än men så har jag ingen starthäst än. MEn nog är det bra att slippa sitta och passa telefonen varje anmälningsdag.

ojdå.... då måste jag nog försöka att skicka den imorgon...

och billigare :)

Är ju kanon att man kan mata in när man har tid om det så är veckan innan och inte behöver ha koll på telefontider.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 283
Senast: malumbub
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 947
Senast: Unafraid
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 999
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 163
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka