Formatera datorn?

E

Ejniz

Hur formaterar man en dator med windows 2000? Försöker göra det inloggad i windows men den kan inte för att det finns vissa "program eller verktyg" som använder windows. Hur gör man?
 
Du kan inte formatera den enhet som du startar ifrån!
Du måste antingen starta från w2k-skivan och formatera därifrån eller om du har en startdiskett.
 
Nej jag kom på det.. krånglade hela dagen tills jag fick reda på att jag kunde radera partitionen för att få hårddisken formaterad.. *suck*
 

Liknande trådar

IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
800
Senast: swemale
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
IT & mobiler Jag blir inte riktigt klok på Teams. Har det både i min Iphone och dator. När jag har datorn igång så ändrar den ju status till...
Svar
11
· Visningar
1 076
Senast: Cattis_E
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
974
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp