Förkylning(?) som aldrig ger sig

Mirre

Trådstartare
Nu har jag gått och nyst, hostat och varit täppt i över en månad. Pigg ena dagen och hängig som tusan nästa. Precis som när man är på väg att bli förkyld, men det blir liksom inget. Tröttsamt som tusan och jag har varken lust och tid med det. Hur blir man av med skiten?

Nu har jag gått och nyst, hostat och varit täppt i över en månad. Pigg ena dagen och hängig som tusan nästa. Precis som när man är på väg att bli förkyld, men det blir liksom inget. Tröttsamt som tusan och jag har varken lust och tid med det. Hur blir man av med skiten?
Allergi? Jag brukar ha lindriga pollenkänningar som beter sig på det sättet, är väl inte pollensäsong nu, men nåt annat kanske?

Hej!
Om du är säker på att det är förkylning och inte allergi kan det vara idé att testa Q10. Ett immunhöjande naturmedel som har hjälpt mig. 100 mg tills förpackningen tagit slut, sen 30mg. Jag kör med 30 mg året om och har hittills klarat mig från vidare förkylningar. Finns på hälsokosten så det är nog inte alla som tror att det funkar...

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu ligger det här ännu en dag framåt i tiden, men här är jag en söndag morgon, funderandes på mitt jobb! Jag vill dit, men har precis...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 385
Senast: bollen__
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 098
Senast: Sassy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
12
· Visningar
2 996
Relationer Lååångt om min krångliga mor-dotter relation. Har i över ett halvår nu haft paus från min mor. Efter ännu ett storbråk så kände jag att...
Svar
13
· Visningar
2 949
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama