Förkyld? Eller värre?

SpanskaLoppan

Trådstartare
Min lilla hittekatt är förkyld. Tror jag...
Igår var första gången han nyste till och idag har han nyst några gånger+att han nästan "snarkar" när han ligger och kopplar av. Inget näsflöde och äter, dricker, och busar som vanligt. Spinner som en tok bara man tittar på honom.

Vågar jag avvakta och se om det bara är en liten förkylning eller borde jag kuta iväg till veterinären direkt på måndag? Jag är tyvärr lite dålig på kattsjukdomar... Skulle ju inte ha någon katt, egentligen ;)

Liknande trådar

Katthälsa Hej allihop! Enligt blodprov så har min 14 åriga katt höga njurvärde, Kreatinin 264 (60-160 ref).. samt Urea 18 (5-12 ref). Han äter och...
Svar
13
· Visningar
582
Senast: Liten
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
579
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 395
Senast: Keb71
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 398
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka