Företräde i 5 första starterna..

L

lie

Gäller det för monte om hästen inte startat i monte innan? Eller är de förbrukade om hästen har startat i (sulky lopp)?

Sv: Företräde i 5 första starterna..

Om hästen har gjort 5 starter är företrädelsestarterna förbrukade oavsett om det är sulky eller sadel den gjort starterna med.

Ja det var det jag funderade på hur det var.. Tack:)

Montékvalar du hästen och åker över till Norge har du 5 företrädes starter. De räknar från 0 när hästen gör som de säger ny karriär. Viktigt dock att påminna när man anmäler att hästen har företrädesstart.

Aha synd att vi inte har som i norge då... Hehe får väl tjata på pappa att åka till norge om vi inte kommer med nånstans....

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
317
Senast: Unafraid
·
Hästmänniskan Hej! Hittat en trevlig 5 åring som jag varit och provridit. Är intresserad men den är inte billig heller (enligt mig… 150”). Ägaren...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 642
Senast: Roheryn
·
Fordon Min bil ska få ny startmotor, förhoppningsvis på fredag om den hinner fram. Men om den inte hinner, finns det nått sätt jag ändå kan få...
2
Svar
24
· Visningar
2 596
Senast: MissFideli
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
875
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka