FÖretagssida? Vart?

gadriel

Trådstartare
Vart kan man lägga ut en sida som är en företagssida? Hade ju tänkt göra en sida och lägga på telia där jag ju har plats till det men så läste jag att man inte får lägga ut en komersiell sida, så nu undrar jag om ngn vet vart man får lägga ut det, och där det inte kostar ngt.
 
Til komersielt bruk er det vanlig å benytte webhotell. Desverre vet jeg ikke om noe sted dette er gratis, og lovlig samtidig. Men webhotell koster ikke allverden, og du trenger sannsynligvis ikke det dyreste og mest avanserte.
 
Jo, jag vet att det finns webbhotell men jag har svårt å tänka mej att det inns något gratis. Jag har precis startat upp och därför inte fått någon inkomst på det än så jag vill inte betala en massa nu till en början. Men tack ändå
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 340
Senast: Septicemia
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
616
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 992
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 082
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp