Föreläsning med Leonard Liesens

A

AnnaLinnea

Har ni sett att Leonard Liesens ska föreläsa i Sverige nu i november (19e) ?!

Det är ju nästan för bra för att va sant - vilken perfekt inspiration för vinterträningen....

Leo.jpg-for-web-small.jpg

Är föreläsningen lika bra som boken så är det guld värt : )

Inbjudan finns bl a här http://www.teamlewerentz.se/Leo_inbjudan.pdf

Sv: Föreläsning med Leonard Liesens

Syrran och jag ska åka från Kalmar/Oskarshamn, samåkning finns :D

Kul!
Jag åker Fjugesta-Kumla-Katrineholm, om nån vill samåka.

Vill så gärna komma, men det är för långt :( Kan jag beställa boken av dig?

Det kommer att gå en bil upp från skåne som inte är full ännu....
Sophia

Skulle också gärna komma, men det blir nog lite svårt att få ihop. Skulle därför också vilja veta lite om hur/vart boken går att få tag på?

Jag ska också på föreläsningen! Är det någon som läst boken? Är den bra? Värd att köpa?

Jag fick hem boken idag och har ägnat större delen av eftermiddagen åt den. Den verkar jättebra.

Hur var föreläsningen? Kan de som var där berätta lite? Tyvärr var jag tvungen att jobba den helgen, annars hade jag gärna åkt...

Jag var där! Det var intressant, men trodde att jag skulle fått fler aha-upplevelser. Vet inte riktigt exakt vad jag väntade mig mer att höra eller få veta, men kanske något mer om träningsupplägg på olika nivåer, utrustning, mer skötsel runtomkring kanske. Men var intressant hur som!

Jag tyckte också att det var en bra och lättförståelig föreläsning. Det jag saknade på föreläsningen hittade jag i boken. Var speciellt nöjd med att han inte la ner en massa tid på unghästträning, vilket det finns andra bra ryttare som ger bra föreläsningar om. Jag upplevde föreläsningen som en sammanfattning av boken, för att uttrycka det lite enkelt. Var/är väldigt nöjd över att jag tog mig tid och åkte dit.

Jag har inte boken och har inte heller läst den. Men kul att du gillar den, kanske värt att shopa den i alla fall!

Liknande trådar

Gnägg http://www.hippson.se/artikelarkivet/veterinar/grovre-men-valproportionerliga-hastar-som-ror.htm Tyckte det var en intressant artikel...
Svar
11
· Visningar
2 585
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Mitt humör är helt åt helvete och jag vet snart inte vad jag ska ta mig till längre :( *Häftiga och plötsliga aggressionsutbrott utan...
Svar
15
· Visningar
3 274
Senast: vallhund
·
Fritid Vi håller på att leta hus och därav försöker jag hitta min inredningsstil. Intresset har väl inte varit alltför högt tidigare när vi...
Svar
10
· Visningar
3 225
Senast: Sar
·
  • Låst
Hundavel & Ras Chansar och skriver in detta här och ser vilken respons jag får (misstänker dock att tråden inte ens får vara kvar men tänkte prova)...
2
Svar
29
· Visningar
5 809
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar