För sent?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Horsemanda
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 624
H

Horsemanda

Jag skulle vilja betäcka mitt sto i framtiden. Hon är 8 år och har inte fått något föl tidigare. Jag går i skolan nu och har ca. 6 år kvar av min utbildning. Jag kommer nog inte har råd att betäcka henne när jag studerar och jag kommer framför allt inte ha tid med något föl. När jag sedan är färdig utbildad är hon runt 14 år, är det för sent att betäcka henne då?

Sv: För sent?

Det är inte försent under förutsättning att hon är frisk. Finns flera trådar om detta här. Använd sökfunktionen.

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
946
Senast: Freazer
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 644
Senast: Mabuse
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
1 076
Senast: Ketrawzc
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har fått reda på att förundersökningen inte dras vidare och att åklagaren inte väcker åtal. Jag känner mig så oerhört sviken... 2
Svar
24
· Visningar
2 754
Senast: Raderad medlem 142658
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka