För alla er Isola-fans (Fideli... ;) ).

Sv: För alla er Isola-fans (Fideli... ;) ).

Ahhhh jag vill bara gooosa! :love: Att han är jättelik den skitsöta kisse jag funderar på att ta från ett katthem gör ju inte saken sämre. :D

Du länkade till Isola-filmen igen, men jag hittade Dimma också:D hahaha, hon ser verkligen ut som en säl..

jag har en film på min mobil på Isola när jag slår henne på huvudet:rofl: den katten är inte normal nånstans, men söt är hon iallafall:D

Hon är ju ruskigt söt :love: :love:
En riktig liten goskisse va? "oj, höll på att ramla ner, bäst att klösa lite så matte tror det hörde till övningen". :D

jajaja, okej, inte slog men klappade hårt:D Det är väl inte mitt fel att kattokan gillar lite hårda tag:rofl:

Liknande trådar

Övr. Katt Första filmen ligger han i min säng och blir matad medan han tittar på Moulin Rogue. :p Lata skrälle. :love: Och det här är hans...
Svar
3
· Visningar
800
Senast: Solvira
·
IT & mobiler Eftersom jag är usel på att beskriva datorrelaterade saker har jag filmat problemet...
Svar
3
· Visningar
959
Senast: Riley
·
Övr. Katt jag vet inte hur en topz kan vara så rolig men en sån håller lätt lillpojken igång i sådär 20 minuter. Nu gjorde han ju inga av sina...
Svar
7
· Visningar
796
Senast: tindra
·
Träning Hejsan, nu är det så här att jag skulle vilja ha lite kommentarer om min ridning, min sits i stort sett. Det ni nu kommer att få se är...
Svar
9
· Visningar
1 144
Senast: Elan01
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama