Fontän för katt (utbruten från Kattbilder #7)

20211104_193030.webp

Jag har en sensor som gör att den bara slår på någon går förbi

Jag använder en hink. Tar bort tornen och tömmer allt vatten i botten i hinken. Sedan diskar jag den kanske varje vecka - tio dagar. Nu har jag tyvärr inte diskmaskin, men annars kan man bara ställa in de olika delarna i maskinen.

Edit: Även när jag inte bytt vattnet på en vecka, eller mer! Så tycker jag det känns fräscht och rent.

Som andra redan har berättat. Jag byter vattnet ca 1 gång i veckan. Tar då med mig fontänen till köket och diskar sen. Bär sedan tillbaka den och fyller den med en tillbringare. Aldrig varit med om att den skummar.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 416
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 869
Senast: Hermelin
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 970
Senast: kma
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka