Fondtapet i v-rum, tipsa mig?

Sv: Fondtapet i v-rum, tipsa mig?

Lila, turkos, röd eller lime som accent? Rött till svart och vitt är i och för sig ganska förutsägbart, men snyggt och en klassiker.

Jag tycker du ska ha någon mer färg än svart/grått/vitt. Du kanske kan ha en matt men ganska stark grön färg som grundfärg, och därpå ornament i svart och vitt för att liva upp. Tycker det är jättesnyggt i svart/grå/vita-rum med en stark färg som bryter av.

jag funderar på knallrosa hehe.... men enklare med rött tror jag.... ska nog ta en oljemålning som färgklick och plocka ut accentfärger ur den....

Jag skulle lätt ta knallrosa! Men så är jag själv väldigt förtjust i den färgen också..

Vad tror du om:
57107.gif

(Colefax&Fowler)

Eller:
41114.gif
(cole&son)
Eller denna från samma tillverkare, som jag själv drömmer om:
41127.gif

Den här från Jane Churchill tycker jag är läcker, men det blir kanske för mkt mönster?
71318.gif

Som alltid tycker jag Laura Ashley har snygga grejer:
3260628_main_m.jpg

Liknande trådar

Hemmet Jag har funderat på att tapetsera vårt tv-rum eller vårt sovrum med någon tapet i lite ljusare grå färg, eller ljus å ljus, det har...
Svar
13
· Visningar
5 585
Senast: mimmipigg
·
Hemmet Vårt vardagsrum har bruna tapeter och vi har svårt att hitta textiler som passar. Själva tapeterna är medaljongtapeter med lite mörkare...
Svar
14
· Visningar
2 324
Senast: crolin
·
Hemmet Hej! Efter jag sett att många här på Hem & Hobby har mkt bra smak på inredning så tänkte jag passa på att rådfråga er ;) Det är...
Svar
11
· Visningar
2 030
Senast: Draumsyn
·
Hemmet Nu börjar hösten komma... dags att ta tag i målning/tapetsering. http://www.pixbox.se/alb878414 bilder hur det ser ut nu. Ska även göra...
Svar
11
· Visningar
1 433
Senast: Mammadutt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Pusseltråden
  • Positiva tråden del 2

Hund, Katt, Andra Djur