Fölvakargänget

Mamma mu blev utsläppt i regnet imorse, gissar att hon är arg som ett bi 🐝 Hon hatar när det regnar. Men det får komma in tidigt om det inte avtar, regnet behövs om hon vill ha hö och bete i sommar.

Hon åkt knappt något hö på hela natten, någon stund här och där men sen var det mycket försöka kissa, kolla sig mot magen, sparka sig i magen, slå med svansen/lyfta på den och stå och stirra i tomma intet. Så nu du madame vi hejar på dig ❤️❤️

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
847
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
480
Senast: Nikan
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag vaknade i morse hade jag nåt vitt, som torkad yoghurt ungefär, på armen och vid munnen där jag har lite akne. Fattar inte vad...
Svar
12
· Visningar
695
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
13 359

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka