föls utveckling

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare pia-mia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 566
P

pia-mia

Hej
Vore tacksam om någon kan hjälpa mig att hitta bra bilder på fosterutvecklingen hos häst. Jag har tidigare sett jättebra bilder men hittar dom inte igen. Vore tacksam för hjälp Pia -Mia:):bow:

Sv: föls utveckling

Tack för länkarna!:bow:

Jag är så grymt nyfiken på min bebis och hur stor den är (ca 270 dygn) men nu vet jag:idea:

För väl hålla mig ett tag till och titta på bilderna innan Karl-Ingrid tittar ut :d

Men urk :S
Vad är det för bilder på den andra länken? Har dom tat ut fölet ? eller är det kastade föl ?

Håller med nog är den ena länken lite UrK och lite barnvarning.
Men ändå är den intressant.
mvh El

Jag har ett sto som är dräktigt men vet inte hur långt det gått. Jag kan känna hur det sparkar i magen! Hur tidigt kan man känna det?:confused:

Liknande trådar

Avel Hej Har nu fått ett föl (Amerikansk Miniatyrhäst) där 2 kan vara fadern. Den ena äger jag och den andra är från förra ägaren av stoet...
Svar
4
· Visningar
958
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Behöver råd från er mer erfarna. Jag har vant av årets föllunge för ca 3 veckor sedan, juvret gick tillbaka fint och stoet mår bra...
Svar
4
· Visningar
752
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
533
Senast: Nikan
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 639
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Bekväm stol att släpa på
  • Uppdateringstråd 31