Fölpolare

sara_18

Trådstartare
Hejsan alla, nu är det så att förhoppningsvis kommer det att bli föl
till 2009 men har hittat ett super sött 1års kbl sto, tror ni att en 2åring kommer passa som kompis åt ett föl eller ska man ha exakt jämngamla kompisar?
tacksam för svar :)

Sv: Fölpolare

Klart de kanske kan ha nöje av varandra ändå, men det är helt klart bäst med ett annat föl. Vi har 3 föl i hagen i år och jisses vad kul de har :)

Sv: Fölpolare

Det är ju klart bättre än ingen lekkamrat alls. Men en fölkompis är ju det allra bästa!
Efter många turer fram och tillbaka så har mitt föl fått en kompis. De har inte hälsat på varandra ännu, men de är nyss ihopsläppta. Kommer nog bli helkul för dem :)

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
873
Senast: Freazer
·
Hästvård Skrev för ett tag sedan om ett sto i vårt stall som fått ett föl som stoet vaktade extremt. Fick ett jättebra svar som ingav hopp vi har...
Svar
3
· Visningar
536
Senast: Görel
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
1 051
Senast: Ketrawzc
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 274

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka