fölhantering

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare jossa8@hotmail.com
  • Startdatum Startdatum
J

jossa8@hotmail.com

Har ett litet stoföl på 5 veckor som är helt galen! Sparkas så fort man kommer nära. Mamman är oxå väldig opålitlig.Vad ska man göra, känns som man inte kan tuckta denna lilla djävul.

Sv: fölhantering

Det är nu hon ska "tuktas" men på rätt sätt. Det kan nog andra bättre beskriva för dig. Men för att underlätta för dig i framtiden ska hon hanteras NU. Ta hjälp av någon i din närhet som du tycker hanterar sina hästar lugnt och metodiskt och har harmoniska hästar.

Liknande trådar

Hästhantering Har min häst i lösdrift med en annan häst. Båda ston. Min är väldigt hög i rang och vill ha sitt space, den andra är väldigt låg i rang...
Svar
14
· Visningar
1 664
Senast: jemeni
·
Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
1 036
Senast: tessan.g
·
Småbarn Hjälp jag går snart och gräver ned mig.... Syskonbråk - hur hanterar man det på bra sätt? Två pojkar, 5 år och 2,5 år. 5åringen retas...
Svar
12
· Visningar
1 228
Senast: Badger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 821
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Höjda elpriser
  • Valet i USA