Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Man brukar säga minst 6 mån och är det ett sto föl är det sedan bara upp till en själv, men hingstarna är man ju tvungen att skilja av har tyvärr hänt att 8 månaders hingst ungar har betäckt sina egen mammor vilket inte är någon hit.
Om hästarna får välja själva så stöter stoet bort fölet runt 8-9 månader om stoet är dräktigt på nytt. Är hon inte dräktigt får fölet gå kvar... men runt 8-9 månader väntar jag helst, även om det tyvärr oftast blivit tvära avvänjningar vid 6 mån.
Hundavel & Ras Jag har svårt att ta sånt på allvar faktiskt. Min hund röntgade vi armbågar på, vaken. Veterinärerna sa att det går aldrig, för det har...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.