Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, han ska ingenstansVad röd han blivit
Så fin stjärn.
Ska du behålla honom?
Ja, han ska ingenstans
Det blir spännande att se vilken fuxfärg det landar i tillslut! Trodde han skulle bli mörk men nu är han ju väldigt röd
Ja dom var ju rätt lika i färgen! Det blir spännandeJa jag tyckte våra såg ganska lika ut där ett tag I färgen.
Ska bli spännande och se när vinter pälsen trillar av vad som gömmer sig där
Oj vilken fin röd färgVisa bifogad fil 83555
Mattes gullis
Jag har fött upp henne själv. Hon är efter Vivaldon o min gamla tävlingshäst Hedwig (D-Day-Furioso III) Skulle gärna behålla henne. Hon är helt bedårande. Så himla snäll. Säljer henne bara om det dyker upp en riktigt bra köpare.Oj vilken fin röd färg
Ska du behålla? Lr har du köpt fölet missat det tror jag..
Fy så ledsamt.Nu har jag bara ett f.-21 föl kvar. Harry finns inte längre.
Vil i frid, min lilla kämpe.
Beklagar Så himla sorgligt. Hoppas du och stoet är okej snartNu har jag bara ett f.-21 föl kvar. Harry finns inte längre.
Åh, jag känner så med dig och ditt sto. Så oerhört sorgligt och svårt.Nu har jag bara ett f.-21 föl kvar. Harry finns inte längre.
Beklagar verkligen, tänkte på de idag efter jag läste din tråd igår heartNu har jag bara ett f.-21 föl kvar. Harry finns inte längre.
Nu har jag bara ett f.-21 föl kvar. Harry finns inte längre.
Jag har fött upp henne själv. Hon är efter Vivaldon o min gamla tävlingshäst Hedwig (D-Day-Furioso III) Skulle gärna behålla henne. Hon är helt bedårande. Så himla snäll. Säljer henne bara om det dyker upp en riktigt bra köpare.
Jag har iofs aldrig sålt en häst men visst känns det omöjligt med ens första uppfödning Min plan har inte varit att sälja ens från början så det ska mycket till för att jag ska överväga det.Dom växer på en och antar att ens första uppfödning alltid kommer vara speciell oavsett ❤