Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Knott kanske?Ikväll hade Bansai kala fläckar på öronen mer på ena. Han har det även på andra ställen typ ljumsken och nacken (vilket jag trodde berodde på grimman, som han förvisso bara haft på sig typ 5 min per gång när jag leder) men då är det bara små små fläckar. Vad kan det bero på?
Visa bifogad fil 71992
Det är ju väldigt mycket mygg och knott på kvällarna så det kanske är det. Ska testa att smörja med Fyra ess, tackKnott kanske?
Säkert knott. Mina föl får alltid samma.Ikväll hade Bansai kala fläckar på öronen mer på ena. Han har det även på andra ställen typ ljumsken och nacken (vilket jag trodde berodde på grimman, som han förvisso bara haft på sig typ 5 min per gång när jag leder) men då är det bara små små fläckar. Vad kan det bero på?
Visa bifogad fil 71992
Vad skönt ändå. Hann googla en del mindre trevliga diagnoserSäkert knott. Mina föl får alltid samma.
Du behöver inte vara orolig! Mina föl ser ut så varje år.Vad skönt ändå. Hann googla en del mindre trevliga diagnoser
Kan det inte vara så att de helst inte vill göra någonting nu som kan vänta till efter semestrarna?@Bluefish Så söt! Men du kunde alltså chippa och göra passansökan nu? Jag kontaktade distriktarna här i veckan och dom ville inte göra det förrän han var 4-5 månader och bad mig återkomma efter sommaren. Har aldrig hört talas om det innan, kan inte minnas att jag väntat så länge med nån av dom andra.
Nej det lät inte så. Han sa "det är nog lite tidigt om man ska kunna se färgen riktigt och det blir ju tydligare när de är större och har tappat fölpälsen". Jag blev så ställd så jag bara, jaha? Så han bad mig återkomma efter sommaren. Ska ringa någon annan som chippar och fråga.Kan det inte vara så att de helst inte vill göra någonting nu som kan vänta till efter semestrarna?
Jo men Allan är ju ändå sju veckor nu, hade tänkt boka in det i juli men den jag pratade med sa "återkom efter sommaren, ring i september".Jag brukar låta fölen bli ett par månader innan det är dags för pass. Tycker det kan vara svårt att se färg och tecken tidigare.
Vi chippar när de blivit två månader.@Bluefish Så söt! Men du kunde alltså chippa och göra passansökan nu? Jag kontaktade distriktarna här i veckan och dom ville inte göra det förrän han var 4-5 månader och bad mig återkomma efter sommaren. Har aldrig hört talas om det innan, kan inte minnas att jag väntat så länge med nån av dom andra.