Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min stackare född -18 är nykastrerad och har fått en hovböld. Han är så eländig och har ont.
Vad fin, hur stor är han? Ser jättestor ut om man jämför med min ena plutthäst..Så nu vart vi iväg på löshoppning igen.
3 dje gången. Denna gång åkte han helt själv utan sällskap av ponnyn hemma. Skötte sig jättebra. Han är ju bufflig men det är ju för att vi knappt gör någonting. Det drog ut på tiden så han fick vänta i box med m¨nga skrikande hästar runtomkring. Han ar rätt cool.
Väl inne i ridhuset så gick det jättebra. Dock tog hen som höll i löshoppningen fel och trodde han var 3 och gjort detta några gånger så de sista 2 sprången vart för mycket. De skulle han inte gjort.
Hoppas på att det blri en gång till innan betet.
Inte världens bästa bild med bakbenen så långt bakom sig men han börjar se ut som en häst och inte bara en ranglig tonårsgrabb
Fick meddelande från inridaren i fredags. Allt går bra Torsten behövde lite tid att landa på. (inte konstigt alls) Han reagerar på sadelgjorden. Hon har varit uppe3 flera gånger och beräknar kunna skritta på honom denna vecka.
Hon beskriver honom som väldigt rolig att jobba med och hon tycker han har humor.. Vet inte riktigt hur jag ska tolka detta
Ska bli skoj att få åka ner och hålsa på honom., Planen är att jag ska komma ner och rida några ggr innan han kommer hem så jag kan fortsätta hemma på samma sätt.
Känns så bra att jag tog detta beslutet att skicka iväg honom.
Åh så roligt och spännande. Klok utbildare som tar det lugnt när han tycker det är lite konstigt med saker
Påminner om Calle. Sambon var helt vansinnig förra sommaren när han skulle gräva ut för ligghallen och han hade en häst i skopan oavsett hur mycket han tutade.Grisen har ett mycket stort motorintresse. Nästa gång vill hon åka i skopan.
Visa bifogad fil 58497