Fast ponnyerna ska ju inte ridas in? Jag har inga problem med att förbereda löshoppningen enbart. Känns så mycket enklare
Nä det vet jag, men har mkt annat som ska hända under våren, så för min personliga del så passar det bättre på höstkanten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast ponnyerna ska ju inte ridas in? Jag har inga problem med att förbereda löshoppningen enbart. Känns så mycket enklare
Usch, låter jättejobbigt. Kommer du leta annan lösdrift isf eller blir det box om ni behöver byta?Det blir bara fler och fler hästar i lösdriften. I förra veckan kom ett travarsto med föl och nu i lördags en 4årig islandshäst.
Därmed ett till foderbord och då ställer de det precis vid utgången.. förstår att de kör ut med traktor och det är svårt nån annanstans men nu är ingång,vatten,ligghall och två foderbord samlade på ett ställe och på ungefär en 20% av hagens storlek.
Mockning är det bara jag som gör och nu är det 15 hästar totalt i hagen
Sen är Nugget tyvärr för fet..... trodde nog att fri tillgång skulle funka till sommaren men nu vet jag inte riktigt.
Ångest att eventuellt leta nytt stall då det är SKITsvårt.
Usch, låter jättejobbigt. Kommer du leta annan lösdrift isf eller blir det box om ni behöver byta?
Visa bifogad fil 42108
Det händer grejer
Inte är den senaste bilden den nere till höger? Så kort päls!Visa bifogad fil 42108
Det händer grejer
Visa bifogad fil 42108
Det händer grejer
Nej, det är sammaHaha, fick inte ihop det först! Men såg sen att det var 2 olika hästar
Inte är den senaste bilden den nere till höger? Så kort päls!
Nej, det är samma
Provade även att tränsa henne med bett idag för första gången. Tog ett tjockt tredelat sprengerbett med fasta ringar, hon var inte nöjd! Oavsett vilken höjd i munnen så gapade hon och försökte spotta ut det.