Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vad mysigt! Den verkar stencool! VälkommenFår man vara med här med en liten bumling utan stam?
Köpte en 2åring i söndags Hon kallas Nugget och är en så himla cool och snäll tjej.
Åkte från förra ägaren helt lugn i släpet till sitt nya hem, inte ens svettig utan knallade bara ut i hagen och började äta hö
Åh vad mysigt! Den verkar stencool! Välkommen
JättesötFår man vara med här med en liten bumling utan stam?
Köpte en 2åring i söndags Hon kallas Nugget och är en så himla cool och snäll tjej.
Åkte från förra ägaren helt lugn i släpet till sitt nya hem, inte ens svettig utan knallade bara ut i hagen och började äta hö
Får man vara med här med en liten bumling utan stam?
Ja, precis. Jag sa också det att jag tar hellre risken att knäet blir sämre än att hästen stryker med av en fraktur på grund av att han ränt rakt igenom staketet eller på grund av kolik med tanke på hans känsliga mage. Det är inte realistiskt som i Calles fall med 10 veckor inne, sjukruta och sen en minihage@flowequestrian och @Fritidsryttare Vi släppte Sune i stor hage också, det var helt ohållbart med sjukruta. Han var inte det minsta lugn däri, och vitsen var ju att han skulle vara lugn. Man måste ta hänsyn till verkligheten känns det som
Visa bifogad fil 28464
Nu kom jag nyss hem från dagens utflykt. Han blir finare för varje dag. Tack och lov verkade hans andra kula ha trillat ner nu, men det var en blygsam liten en.
Ja det gör han nog. Växer väldigt jämnt också. Och idag fanns det lite galopp dessutom. Är man nyfiken går det att spana in min Facebook...Så fin ännu! Han ser ut att hänga ihop väl.
Ja det gör han nog. Växer väldigt jämnt också. Och idag fanns det lite galopp dessutom. Är man nyfiken går det att spana in min Facebook...