Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad snygg han har blivit! Börjar ju se ut som en riktig häst nu
Jag har lite lugnt på jobbet idag så jag passar på att lägga in en länk, från helgens besök.
Vi får väl hoppas att det regnar snart hos er så det blir något bete... Så himla tradigt detta varma väder.Vad snygg han har blivit! Börjar ju se ut som en riktig häst nu
Min krake verkar ha stannat i utvecklingen och ser ut som han gjorde förra sommaren... lite tråkigt när hans hagkompisar börjar bli riktigt snygga
Får hoppas han växer på under sommaren, så han går att rida in till hösten för det går inte om han fortsätter se ut som han gör nu .
Lite nyfiken hur ni har era 2åringar
Lösdrift eller box?
Om box, hur lång utetid?
Med någon jämngammal?
Vad fin han är och vilken härlig hageNugget har det bra på betet
Vad fin han är och vilken härlig hage
@Nepenthe Fin hage! Ungefär vart i landet håller ni till? Vi skall och titta på bete till Sune och Frank på fredag eftersom gräset inte börjat komma förrän nu. Tittar på bilder när avelsston vadar i grönt gräs i Tyskland och avundas...
Tack! Ja, han vet sitt värde också, precis som mamman är han rätt uppmärksamhetskrävande, 'se på mig, Här är jag!'.Han är både snygg och elegant @Fritidsryttare!
Han är ju också kanonfin! Glömt bort pappan på denne, är det den e Zappa?Smärre bildbomb inkommande, för nu har vi hämtat hem Sunemannen! Vi köpte nytt släp under tiden han var borta, men efter någon minuts betänketid klev han på och stod som ett ljus hem. Det känns bra att han skall vara sällskap till Frank när de åker på bete, eftersom Frank inte åkt släp utan sin mamma tidigare.
Alltså, jag älskar den här hästen. Han är inte något under av modern skönhet, men jag tycker han är fin och inte minst, alldeles alldeles underbar. Mätte honom ikväll, 165 cm. Systern var vid liknande ålder ett par cm högre, så jag tror han kommer pricka mitt önskemål på 170 cm rätt precis.
Eftersom någon är en liten ponny i förklädnad så stannades det en del för att ta matpaus, och när jag ropade, tjoade och hoppade för att ponnyn skulle ta upp huvudet kom sagd ponny springande till mig med glatt spetsade öron. Därav hade jag en hel del bilder som denna: