Jag hoppas så klart det, och jag hoppas att min veterinär är onödigt pessimistisk. Pratade med hon som ska rida in Calle i höst för att förvarna att han kanske inte hinner bli klar, men för henne lät det som en piece of cake typ, och en annan kompis hade opererat sin ena med gott resultat. Så vi håller väl tummarna. P.B är initialerna, klinikchef på Jägersro, här nere anses han vara den bäste som jag har hört och han är mycket över i USA och opererar. Dyrt lär det bli men förhoppningsvis är det värt det.De som håller på med OCD brukar vara duktiga på att bedöma prognos så jag hade nog varit optimistisk ändå. Vem är expert idag? (får man nämna det här eller är det reklam?) Vi har bara erfarenhet av F. Winberg sedan tidigare, men vände oss till travet då de gör många sådan här operationer. Sunes satt dock lätt till... Lite tråkigt att han hade dem då mamman var ren på röntgen men det är ju inte hela världen.
Förstår att du är lite nervös för treåringen - En av anledningarna till varför det är bra att sälja föl, ingen röngar dem...
Hur gammal var Sune när han opererades?
Min var såld i magen redan så där var det aldrig tal om röntgen, men ägaren vet om premisserna iom infektionen. Jag är inte så rädd för OCD egentligen, beroende på var de sitter, utan det är att Calles satt i bakknäet som var surt.