Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@flowequestrian hon ser superfin ut, verkligen! Hade ni en egen liten inofficell visning hemma? Hur gjorde ni då? Du får gärna skicka PM om du hellre vill.
Och jag har lyckats fixa så jag kan bädda in en av filmerna på F här. Så roligt för man kan ju verkligen se hur hans gamla mamma (19-år, tre föl..) ser ut. Pigg och glad är hon, men skulle ju behöva lite muskler.
Jag håller på att dö av nervositet inför visningen i morgon. Det är så himla mycket tankar som snurrar. Var anmäld till en dressyrtävling med min stora häst sen länge och har inte velat jinxa genom att avanmäla honom men nu är det gjort. Så nu är det mindre än ett dygn kvar innan han är visad. Tack och lov ställer @Jealle upp och hjälper till. Och den andra ägaren har fått tag i en barnvakt så det löser sig. Nu är det bara att vi hoppas att de inte ligger och gosar i något allt för bajsigt under natten, för de kommer gå ute i lösdriften så allt är så mkt som möjligt som vanligt.
Ska ni till Falun och titta kanske? Kommer du att visa någon på Strömsholm? Jag kommer vara där på dressyrdomarkurs den dagen om vi inte kommer dit med lilla F.Lycka till! Synd att ni inte visar där jag skall titta i morgon, men jag håller tummarna för er.
Har spanat in din annons och förstår att han är såld, så snygg unge! Hoppas du blev nöjd med bilderna från visningen, en kompis till mig fotade. Grattis till försäljningen men trist att inte kunna följa honom längre.Det kommer bli roligt imorgon Amanda!
Själv har jag precis fått en köpare till mitt föl. Jag har varit i valet och kvalet men jag tror att det här kommer bli jättebra. Jag har ju inte haft stoet och fölet hos mig den här gången så jag har inte sådana band till fölet men visst är det sorgligt ändå. Jag tycker han är väldigt fin så kommer kanske ångra mig i framtiden när jag ser honom på tävlingsbanorna (förhoppningsvis). Avslutar med att länka till några filmklipp på honom. Vet att Fritidsryttare kan vara intresserad som har samma pappa till sin =)
www.youtube.com/watch?v=FJZP7HPI27M
www.youtube.com/watch?v=y_7TqT-OpDE
www.youtube.com/watch?v=Y9OAf-qHLXI
Lycka till!Jag håller på att dö av nervositet inför visningen i morgon. Det är så himla mycket tankar som snurrar. Var anmäld till en dressyrtävling med min stora häst sen länge och har inte velat jinxa genom att avanmäla honom men nu är det gjort. Så nu är det mindre än ett dygn kvar innan han är visad. Tack och lov ställer @Jealle upp och hjälper till. Och den andra ägaren har fått tag i en barnvakt så det löser sig. Nu är det bara att vi hoppas att de inte ligger och gosar i något allt för bajsigt under natten, för de kommer gå ute i lösdriften så allt är så mkt som möjligt som vanligt.
Jag håller på att dö av nervositet inför visningen i morgon. Det är så himla mycket tankar som snurrar. Var anmäld till en dressyrtävling med min stora häst sen länge och har inte velat jinxa genom att avanmäla honom men nu är det gjort. Så nu är det mindre än ett dygn kvar innan han är visad. Tack och lov ställer @Jealle upp och hjälper till. Och den andra ägaren har fått tag i en barnvakt så det löser sig. Nu är det bara att vi hoppas att de inte ligger och gosar i något allt för bajsigt under natten, för de kommer gå ute i lösdriften så allt är så mkt som möjligt som vanligt.
Tack ja han är faktiskt otroligt söt. Han är typ alla grannars favoritobjekt på Instagram .Sååå söt... @NOC14
Så var vi hemma från visningen. Han har skött sig så fantastiskt bra att jag faktiskt blir lite rörd. Inget bekommer honom. Nästan lite för lite spänning. Han joggade runt och ville hellre gosa än visa upp sig.
Är extremt besviken på mig själv som inte sprang på mer men jag såg inte hur dassigt han travade då han befann sig i min döda vinkel hela tiden. Vi fick 70 %, vilket är det överlägset sämsta resultatet i hela mellansverige för gångartshästarna, och det tycker jag faktiskt är aningens snålare än vad jag skulle varit. Well well. Här är film från visningen. Kommentarerna kommer i slutet. För mig är han fortfarande finast.