Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Moffsan lycka till! Var visar du?
Flyinge på onsdag
Igår gjorde Fab Vie' sitt 3-årstest och blev klass 1 i hoppning
Vet inte om det här syns för alla för jag har inte öppet konto.. Men testar.
Har ridit min pärla idag för första gången. Hon är så himla snäll!
Sorry, jag har inte öppet konto men det brukar funka för en del och andra inte. Får ta bort länken om det inte är okModeratorn hälsar att den inte syns. Vi brukar vilja att man lägger ut länkar som är öppna för alla så att vi moderatorer kan se allt som det länkas till.
Sorry, jag har inte öppet konto men det brukar funka för en del och andra inte. Får ta bort länken om det inte är ok
Man behöver inte ha instagram för att titta, men absolutJag har inte instagram över huvud taget, grundtanken är att vi inte ska behöva ha konton på sidor vi inte är intresserade av. Denna kan vara kvar men det är bra om det inte blir några fler
Jag har instagram men kan tyvärr inte heller se.Man behöver inte ha instagram för att titta, men absolut
Nej alltså jag menade bara att man inte behöver ha instagram för att titta på öppna instagramkonton (vilket jag inte har).Jag har instagram men kan tyvärr inte heller se.
Och film:Gissar att det är sommarlov för de flesta och att det är därför det är lugnt i tråden
Jag har ridit Nelly idag igen, den här gången utan longerlina. Gick kalasbra! Alla gångarter och kunde styra riktigt bra snett igenom
Har väldigt bra hjälp från min kompis/tränare. Känns tryggt att ha en rutinerad person på backen som håller ordning på oss och ser till att det här blir bra
Ser ju väldigt stabilt ut! Var hon efter Canterbury?
Hon ser verkligen ut som en Canterbury! Inte helt olik en av mina... Tror att du kommer få roligt med den där!Tack! Ja hon tuffar på fint även om det är lite jobbigt med orken
Canterbury - Edinburg
Pappa upp i dagenHon ser verkligen ut som en Canterbury! Inte helt olik en av mina... Tror att du kommer få roligt med den där!