Mamman 132 pappa 153Vad är det för storlek på föräldrarna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mamman 132 pappa 153Vad är det för storlek på föräldrarna?
Ni saknar jag uppdatering här! @HHWellness bland annat. Vill se bilder på era små underverk ju!
Caballo (stavning) uttalas typ cavadjo och betyder häst på spanska
Jätte gulligt föl
Igårkväll vid 22.15 ungefär kom ett isabellsto med bläs
Körde hem från stallet vid halv 9 - tiden och hörde då på radion att Prince gått bort, så sa då att blir det föl inatt får det bli namn med Prince-anknytning. Så det lutar åt Diamonds and Pearls
Vilken tur att jag inte har ett sto.Igårkväll vid 22.15 ungefär kom ett isabellsto med bläs
Körde hem från stallet vid halv 9 - tiden och hörde då på radion att Prince gått bort, så sa då att blir det föl inatt får det bli namn med Prince-anknytning. Så det lutar åt Diamonds and Pearls
Det går att låna...Vilken tur att jag inte har ett sto.
Himla OT, men bokstaven b inuti ett ord, uttalas v, i spanskan (kan vara någon mer regel, som före vokal el något), så här är det definitivt ett v-ljud. Och dubbel-l ger j- eller lj-ljud, beroende "dialekt".Håller med om gulligt föl, men caballo uttalas snarare antingen " kabajjo" " kabaljo" , men betyder absolut häst på spanska.
Det där hörde jag inte.Det går att låna...
Vilken fin en! Grattis!
Klockan 03.25 fick Julinka ett hingst föl!
Allt gick jättebra och fölis var snabbt uppe på benen.
Vilket sött namn!
Nu har han fått ett namn, Ekebys Minton ska han heta.
Han är en riktig buse, Julinka har fullt upp.
Någon mer som ska betäcka om sitt sto?
Nu har han fått ett namn, Ekebys Minton ska han heta.
Han är en riktig buse, Julinka har fullt upp.
Någon mer som ska betäcka om sitt sto?
Med fölet går det jätte bra, hon är pigg som en lärka och växer som ogräsHur går det med ditt föl @EricaJohnsson ?