Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
elinxelin skrev:Vad menar du med gröna?
karini skrev:Jag började också som medryttare efter ca 2år på ridskola när jag kände att jag stod stilla och inte utvecklades ridmässigt men framförallt ville jag ta hand om en häst oftare.
Tycker du ska ta steget och bli medryttare! Jag lovar att det kommer att bli jättekul när du hittar en häst du passar ihop med.
Haha .. mewn jag ser gärna fram emot att hoppa på dig Spryen
Panzerkat skrev:Finns det några "gröna" medryttare här? Vad gör du med hästen? Vad rider du för häst? Vad kan hästen och hur gammal är den? Vilka problem stöter du på med hästen, och hur löser du det?
Panzerkat skrev:Hur fick du lov att bli medryttare? De flesta har ju en massa krav om det inte är skogshäst...vad kul att du är medryttare, det låter trevligt Vad är det för häst?
Jo, jag ska provrida på lör, hoppas han är trevlig Han låter så på beskrivningen iallafall. Det är ju sååå rätt tid på året att bli medryttare... Finns så mycket mer man kan göra när det inte är istid som det var ända fram till nu.