Första hela natten!

nevin

Trådstartare
Han åt vid halv elva, somnade före halv tolv och vaknade kl 6:banana::banana:, hur underbart som helst! Allt jobb med att få honom att hålla en nattrutin har gett resultat, åtminstonde en natt:bump::bump:. Han var jättehungrig, och åt ordentligt när jag ammade, och nu ska han få tillägget som han alltid får efteråt med, skulle tro att det slinker ner ganska raskt! Men så skönt att få sova lite mer än 6 timmar på raken, det var väldigt längesen nu....
 
Sv: Första hela natten!

Bara att gratulera! Det är underbart att få spräcka 5 timmars gränsen! Hoppas det håller i sig! :)

/Timsetim
 
Sv: Första hela natten!

Det är närmast en helig upplevelse den morgon man vaknar och fått sova sammanhängande hela natten. Den dagen kan man flytta berg.
 
Sv: Första hela natten!

dom senaste dagarna, veckan, har min son också hållt 5 timmars gränsen!
han somnar vid halv 9, vaknar vid 1 tiden nån gång och sedan sover han tills 5-6..
ibland sover han 5-6 timmar i sträck, ibland 4 timmár. de e mycket bättre än typ varannan timme som innan. det kan bero på ersättningen som mättar längre eller så är de för att han blir ju äldre. hela 7 v nu!
 
Sv: Första hela natten!

Underbart! Längtar som en galning att få sova i mer än 2 timmar i stöten... det var nu över ett år sedan jag sov en hel natt :crazy: men det blir nog bättre nån gång!
 
Sv: Första hela natten!

Härligt! Jag och Miranda (7 v.) var på IKEA i Haparanda igår. Det måste ha knäckt henne totalt, hon sov från 21-08 utan att vakna :o
 
Sv: Första hela natten!

så skönt. sova blir en lyxvara när man fått barn.;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 748
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag har börjat vakna på nätterna. I natt vaknade jag första gången före midnatt och hade då drömt. Sen vaknade jag ett flertal gånger...
Svar
12
· Visningar
1 374
Senast: Wille
·
Småbarn Jag har en dotter på 14 månader som enbart jag och min man kan natta, när andra försöker så skriker hon tills vi kommer tillbaka och...
2
Svar
22
· Visningar
2 431
Senast: ako
·
Gravid - 1år Efter många om och men bestämde vi oss för att ta tag i nattammandet i måndags. Mina bröst ömmar när han äter och det ena har han bitit...
Svar
17
· Visningar
1 734
Senast: vindvissla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp