Företagare

Nikki o Fabian

Trådstartare
hur är ni försäkrade, vart är ni försäkrade, vad driver ni för typ av företag o vad gör företaget?

Jag har ju en firma som jag startat för att jag ska börja köra bröllop med med hästen, o jag måste ju ha en försäkring som täcker det som kan gå snett, dock har jag inte tänkt livnära mej på detta så någon sån försäkring behöver inte jag.

Kan ni berätta lite om varför ni valt det bolag som ni är försäkrade i och om ni vill beträtta hur mycket det kostar?

Har ni nått förslag på vart o vilken/vilka försäkringar jag ska ha?
 
Sv: Företagare

Är det inte lättast att kontakta några försäkringsbolag så kan de hjälpa dig? Dom om någon vill nog informera vilka försäkringar som finns :smirk:
 
Sv: Företagare

Jag har kollat runt på internet efter försäkringsbolag o även mailat folksam som sa att dom inte har någon försäkring som passar mej.
Det finns ju fler bolag men det är svårt att hitta så finns det någon här som kan tipsa om nått bra så vore det toppen så kan jag ringa/maila dom själv sen.
 
Sv: Företagare

Är med i LRF och de har olika försäkringar som täcker både medhjälpare och besökare. Kanske kan du kolla med dem?
 

Liknande trådar

Skola & Jobb I mitt yrke så är det vanligt att man får utbildningar för att avancera, kunna utföra svårare felsökningar, få mer ansvar osv. Detta...
2
Svar
37
· Visningar
2 336
Senast: Sol
·
Skola & Jobb Hur funkar det om man förlikas angående ett ersättningskrav (heter säkert inte så men när jag vill ha pengar för att jag anser att tex...
2
Svar
34
· Visningar
2 617
Senast: BernT
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 239
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har alltid trott att livet aldrig står stilla, att det alltid rör på sig varesig man vill det eller ej. Men nu verkar mitt liv ha...
Svar
13
· Visningar
2 486
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • A-kelpie, tollare eller collie?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp