Foderstatsprogram???

M

Maxmax

Jag undrar vart man kan köpa foderstatsprogram till datorn?? Pris??För att lätt kunna räkna ut en foderstat. Givetvis efter att ha skaffat en höanalys.

Vet inte om tråden hamnat rätt, men det har ju med hästhantering att göra.

Sv: Foderstatsprogram???

Hippocampus och freefarm har gratis program, där du på nätet räknar fram foderstaten.

Har själv lagt in alla mina aktuella data i Excel-ark som jag använt många, många år nu.

Hejsan!:D

Jag vet :idea: ett SUPERBRA foderstatsprogram som du kan köpa på hemsidan:www.pc-horse.com :banana:

Jag var själv på jakt efter ett BRA prgm till mina hästar och hittade mitt på www.pc-horse.com. Klart BÄST!:bump: Mycket bättre än det som Granngårdens foderstatsrådgivare har! (Har nämnligen anlitat dom förut) Nu kan jag ställa min egen foderstat utan hjälp av dom.
Det finns olika nivåer att köpa, beroende på...ditt eget val av prgm.innehåll. DYRT...men superbra. Lycka till i sökandet! Mvh: Helle

Oki, jag vill inte ha något avancerat, jag har bara en häst så det behöver inte vara något superpreogram. Men jag ska kolla på pchorse.
Tack, finns det fler som vet om något program????

jag tycker att gratisprogrammen är alldeles tillräckliga, och då dessutom gratis! ;)

använder främst hippocampus program

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
505
Senast: Cattis_E
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 697
Senast: Badger
·
Hemmet Har problem med att verkstaden ofta blir belamrad fort. Mycket hamnar på golvet eller närmaste bänkyta och det är så enerverande...
Svar
0
· Visningar
124
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 303
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar