Foderprogrammet Fatima!

E

eloon__

Hittar ingen tråd om detta program! Jag såg att det fanns en demo som jag nog tänker ladda ner, för programmet verkar jättebra :) Och det ärju perfekt om man bara ska göra iordning en foderstat nu. Köpa programmet behöver man ju egentligen bara göra om man tänker använda det oftare. Men det verkar lite svårt tycker jag, av det jag såg på hemsidan iaf.. Mkt siffror! Någon som har testat det?

Sv: Foderprogrammet Fatima!

Jag har köpt det programmet och jag är verkligen supernöjd med det. Det är lätt att förstå och man ser tydligt vad som saknas eller inte. Fördelen tycker jag är att man får resultatet även i staplar och då är det lättare att få en överblick över det hela.

Sen har det många små praktiska funktioner som gör det hela ännu bättre.

Mvh

Tora

Hittar inte Fatima :confused: Har de slutat, eller?

Här finns två:

Optignägg

PC Foderprogram OBS På danska

Har inte testat dem själv ska väl tilläggas, men det kan vara värt att kolla upp.

Haha! Läskigt att vi svarade påpricken samtidigt!

Liknande trådar

Träning Jo jag har en IC som jag är lite intresserad av att köra in. Men tyvärr har jag inte så bra körvägar där vi bor (egen gård), utan för...
Svar
9
· Visningar
525
Senast: yamyam
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I tidernas begynnelse, dvs när undertecknad var en liten vilsen tonåring, fanns ett nätforum som hette Haket.com. Det var ett ställe där...
Svar
4
· Visningar
727
Senast: miumiu
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 272
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
419
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka