Foderjäst

S

speedygirl

Jag funderar på att ge en utan mina hästar foderjäst nu, ska köpa det nästa gång jag åker och köper hästmat. Men det jag undrar över är om han kommer att sätta mer päls eller inte. Han har redan tjock päls! De blir väl finare i pälsen om de äter foderjäst eller är jag helt fel ute och cyklar.
 
Sv: Foderjäst

Nämen finns det verkligen ingen som kan svara på detta!!!
 
Sv: Foderjäst

En frisk häst tillverkar b-vitamin själv i tarmen. Om hästen inte varit sjuk och om den får det protein den behöver uppnår du inget med B.vitamintillskott.
 

Liknande trådar

Hästvård Börjar misstänka starkt att min häst har magsår och har troligtvis haft det länge. 🙁 Har frågat veterinären förut om det kan vara det...
Svar
3
· Visningar
840
Senast: Murray
·
Hästvård Gör ni något särskilt för att motverka att hästarna får så himla dålig päls under senare delen av vintern? Just den här perioden efter...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
7 833
Senast: skiesabove
·
Hästvård Funderar på att köpa filttofflor/waterboots till hästarna att sätta på hovarna innan hovslagaren kommer eller som nu när det är väldigt...
2
Svar
20
· Visningar
1 621
Senast: janna
·
Foder & Strö Hej, Funderar på det här med tuggtid för min häst (D-ponny, ganska normalfödd) just nu. Går på lösdrift så är ute dygnet runt och gräset...
Svar
4
· Visningar
831

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp