Foderjäst vs Flytande B-vitamin?

Iddefixen

Trådstartare
Vilket är bäst: Flutande B-vitamin eller Foderjäst? Eller är det ingen skillnad på effekt?

Är i valet och kvalet vad jag ska använda. :confused:
 
Sv: Foderjäst vs Flytande B-vitamin?

Jag tycker nästan att foderjästen ger mer effekt på pälsen, men det kan vara en tillfällighet. (Har ju inte gett det samtidigt, liksom ...)

Däremot är ju foderjästen rackarns mycket billigare än flytande B-vitamin, och det är ju trevligt :)
 
Sv: Foderjäst vs Flytande B-vitamin?

Men är det samma B-vitamininnehåll i de båda sorterna?

Det känns som om det ska vara bättre med flytande B-vitamin.... men varför???
 
Sv: Foderjäst vs Flytande B-vitamin?

Jag tycker bättre om flytande, enbart av den anledningen att deras innehåll är deklarerat. Hittills har jag inte sett någon deklaration för häst på foderjäst (andra kanske har?), jag vill veta hur mycket av de olika B-vitaminerna jag ger (föredrar just nu Kraffts multivitamin, men deras B-vitamin står sig långt, har ett par varianter som inte finns i t ex Beviplexen)
 
Sv: Foderjäst vs Flytande B-vitamin?

På Hippos Foderjäst finns innehåll deklarerat samt rek giva till häst.
Är oxå i valet och kvalet vad jag ska ge men väljer nog jäst då min unghäst har lite känslig mage och även där fyller ju jästen en funktion.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hur tänker ni kring kvalitén på foderråvaran? När det kommer till receptet tycker jag mush känns bäst, inga tillsatser och fullt...
Svar
19
· Visningar
1 159
Senast: AraSlei
·
Hästvård Min ena valack går i en hage ihop med två andra pojkar. Dom är småbarn under 6 år alla tre och leker rätt hårdhänt, men aldrig på ett...
Svar
9
· Visningar
708
Senast: Kristall10
·
Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen...
2
Svar
36
· Visningar
7 582
Senast: Karamello30
·
Övr. Katt Jag är i valet och kvalet om jag ska skaffa katt, behöver lite hjälp och råd tror jag :confused: flyttade till hus i somras och känner...
Svar
16
· Visningar
2 269
Senast: Flixon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sele
  • Dressyrsnack 17
  • Hur stor på d-ponny?

Omröstningar

Tillbaka
Upp