B

bananen26

jag känner att jag inte kan någonting om foder! Ingen som vet någon bra länk med RIKTIG info om foder, vad hästen ska få i sig, mått och bara allmänt om olika foder och dess verkan? Det är ju sunda saker att veta. Tycker att det snackas så mycket hit och dit om olika foder, mineraler och vitaminer. Har min häst just nu på Krafft GRUND och jag tycker det funkar. Men många säger att det inehåller för mkt socker och att alla vitaminer dom bör få i sig under dagen inte finns i det fodret. blaa blaa blaaaa...:p Tacksam för svar! /Bananen26

Sv: Foder

Köp eller låna Hästens näringsbehov och utfodring av Christina Planck.

Liknande trådar

Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
50
· Visningar
10 059
Senast: Bee
·
Hundhälsa Är det någon som vet hur man räknar ut kaloriintaget baserat på färskfoder? Vår veterinär vill att vi räknar ut Ascots kaloriintag...
Svar
11
· Visningar
1 355
Senast: Lisalei
·
Hundhälsa Ni med bukspottkörtelinflammation - se hit! Min dvärgschnauzertik har sen hon varit liten varit dålig i magen till och från. Bytt...
Svar
10
· Visningar
1 970
Senast: Filbunke
·
Foder & Strö Hej! :) Jag ska prova ett nytt kraftfoder i höst åt mina hästar då de inte gillade lusernen de fick i fjol. Jag inväntar ännu svar på...
Svar
2
· Visningar
1 061
Senast: Twihard
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka