arabia
Trådstartare
Imorron får jag hem en 3 årig papillon/tibetansk spanielblandning som fodrats med Doggy prima (tror jag den heter den gröna påsen). Han är något tunn, dock inte mager men kan nog gå upp lite. Jag har redan sedan innan en chihuahua blandis valp på 4 månader som äter RC valpfoder för småhundar blandat med lite pro plan (äter inte enbart det ena eller andra, detta är en blandning hon fått hos uppfödaren o äter bra av).
Nu undrar jag om det finns nått foder jag kan ge bägge hundarna, kan 3 åringen äta valpfodret? Vill inte joxa med massa olika foder o valpen behöver ju sin bäbismat ett tag till.
Hur skulle ni göra? Det enklaste är ju om bägge äter samma då jag har mat framme jämt, bäbis äter nån kula då o då, mest på kvällen o jag vet att den nya oxå har fritt på foder idag.
Han ska dessutom kastreras inom en snar framtid men inte de närmsta veckorna precis.
Hjälp mig spåna tack!
Nu undrar jag om det finns nått foder jag kan ge bägge hundarna, kan 3 åringen äta valpfodret? Vill inte joxa med massa olika foder o valpen behöver ju sin bäbismat ett tag till.
Hur skulle ni göra? Det enklaste är ju om bägge äter samma då jag har mat framme jämt, bäbis äter nån kula då o då, mest på kvällen o jag vet att den nya oxå har fritt på foder idag.
Han ska dessutom kastreras inom en snar framtid men inte de närmsta veckorna precis.
Hjälp mig spåna tack!