Foder till dräktig katt?

F

farahdibah

Hej!Jag har en oriental hona som är dräktig(ca 3v kvar) Ger henne RC kitten men nu har hon tappat lite i vikt och verkar inte så hungrig. Någon som har något tips?Bättre torrfoder,burkmat?MVH

Sv: Foder till dräktig katt?

köttfärs med äggula i kan inte vara fel.

Anderssons välling kan också vara ett alternativ.
Välling på kokt mjölk (majsvälling går också bra om man är orolig för diarréer) smör, äggula var huvudingredienserna.

Hittar på nåt nåt hemmagjort som hon tycker är gott, och som är näringsriktigt är det bra.

Kitten till en dräktig hona?? Det är ju för kattungar...

Kitten till en dräktig hona?? Det är ju för kattungar...

Ja, kitten av god kvalité är ett utomordentligt foder åt högdräktiga honor samt digivande honor.

Vet du Poppis andra alternativ är du varmt välkommen att berätta!
Det är ju det som tråden handlar om! :)

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
578
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
34
· Visningar
2 379
Senast: Keb71
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 474
Senast: Hazel
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
1 251
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30