Foder och tillskott, hjälp

Yellowdream

Trådstartare
Jag har en blandras hane som är 7 1/2 år. Jag är lite osäker på vad för foder och tillskott som är bra till hund och dom tipsen jag fått har jag helt enkelt gått efter. Han får foder Carrier regular och även linfröolja och MSM pulver. Är det någon som kan ge tips på om detta är bra eller inte? Jag tycker han mår bra med detta och har fått fin päls av oljan sen jag började med den.
Han är en blandning mellan Amstaff, rottis och boxer.
 
Behöver han mer tillskott då? Är hunden frisk och kry behöver man ju inte tillsätta mer?
Du ger ju redan tillskott för leder och så, som jag tänkte större hundar kan behöva med åldern.
 
Jag har en blandras hane som är 7 1/2 år. Jag är lite osäker på vad för foder och tillskott som är bra till hund och dom tipsen jag fått har jag helt enkelt gått efter. Han får foder Carrier regular och även linfröolja och MSM pulver. Är det någon som kan ge tips på om detta är bra eller inte? Jag tycker han mår bra med detta och har fått fin päls av oljan sen jag började med den.
Han är en blandning mellan Amstaff, rottis och boxer.
Verkar hunden må bra så tycker jag inte alls du behöver ändra på något.
 
Behöver han mer tillskott då? Är hunden frisk och kry behöver man ju inte tillsätta mer?
Du ger ju redan tillskott för leder och så, som jag tänkte större hundar kan behöva med åldern.
Ja jag tänkte mer om det var fel tillskott eller om det är bra? Men jag tycker han mår bra iaf 😊
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min ena tik är på dag 141 och var på väg mot att släppa vätska och sluta producera mjölk i början av juni. Sen vände det. Hon har...
Svar
9
· Visningar
837
Senast: em-pirre
·
Hästvård Min ena häst (shettissto, 1 år) har den senaste tiden ofta haft lös avföring. Första gången jag lade märke till det var det ganska kort...
Svar
11
· Visningar
1 692
Senast: CaisaCax
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 294
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 039

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II
  • Fråga?

Omröstningar

Tillbaka
Upp