Foder-analys!

ElinPelin

Trådstartare
Hej, tänkte få ett snabbt svar ang. grovfoderanalys. Tänkte skicka in en idag till Analycen (lantmännen) men hittar inte nååågonstans vad det kotar- Förstår att det blir dyrar ju mer man väljer till men om man vill veta smb rp, MJ och mineraler, har alltså kryssat i två rutor.

Vill ha ett ungefärligt svar, vad brukar en analys UNGEFÄR kosta, vill inte få en chock sen när jag får hem räkningen. Vad är det dryaste ni har varit med om?

Behöver inga långa utlägg men kan inte någon bara ge mig ett snabbt svar :D

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
505
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 874
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 602
Senast: Shaggy
·
Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 255
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II