På söndag smäller detTack! Så kul!! När är de dags för er?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På söndag smäller detTack! Så kul!! När är de dags för er?
Han är welsh partbred, avelsmålet var sportponny ^^ (föräldrarna är 145 respektive 146 cm) och om de mäter mer än 148 cm på treårstestet kan de inte gå till final.Vad menar du med final i treårstestet ihop med mankhöjden?
Vi har också varit iväg på treårstest, han är fantastisk att ha med sej verkligen. En klippa!
Vi hade kunnat göra bättre men såna här dagar ska ju alla stjärnor stå rätt traven tex blev ojämn och trist. Lite smått och gott som inte ville sej bara.
Ridningen gick bra tyckte jag och domaren gav en liten minilektion på de få minutrarna- inte mej emot och vi kunde få fram lite glimtar då han var lite strulig i munnen och ojämn i sin bjudning.
Domaren gillade hästen och hur han rör sej och uppenbarligen gör sej hästen bättre under ryttare. Och det är ju ridhäst han ska bli, Alltid roligt att höra!
Nu får han sommarvila, en väl värd sådan!
Ja inte mej emot! Sen hade jag ju förväntat mej ett par varv i varje gångart åt varje håll liksom.Vad roligt! Kul att få feedback av domaren under ridningen så, nyttigt
Jaha! Vill du dela med dig vad domaren sökte eller va ute efter?Ja inte mej emot! Sen hade jag ju förväntat mej ett par varv i varje gångart åt varje håll liksom.
Jag fick ju rida som en dåre kändes det som, för att hamna där domaren ville ha oss Betydligt mer än 'några varv' blev det iallafall!
Jag hade nog också varit klar på fyra minuter egentligenJaha! Vill du dela med dig vad domaren sökte eller va ute efter?
Hur kändes det?
På vårt test red jag i typ 4 minuter endast
Wow, vilka vyer!Min dam har åkt på semester, och hälsar att hon och lillasyster har det ganska så fint.
Välkommen! Så fin!Hej! Första inlägget för mig här.
Här är min 3 åring. Född 2019. Köpte honom förra lördagen. Han är sutten på i skritt och trav ca 5 gånger. Kommer bli kul att utvecklas med honom.
Vi tar det ganska lugnt ihop. Även om han är en arbetsmyra Man måste ju vila kroppen som liten.
Visa bifogad fil 96803
Alltså, så roligt det är att läsa om era treåringar nu. Jag är inte ett dugg avundsjuk som "bara" har unghäst som inte är aktuell att rida in ännu.
Det är förbaskat lång ledtid när man har unghäst.... Men en dag blir det min tur.
Hur har ni gjort som gått i väntans tider?
Jag lånade en ridhäst i nio månader när min var två och så rider jag en kompis häst sporadisktAlltså, så roligt det är att läsa om era treåringar nu. Jag är inte ett dugg avundsjuk som "bara" har unghäst som inte är aktuell att rida in ännu.
Det är förbaskat lång ledtid när man har unghäst.... Men en dag blir det min tur.
Hur har ni gjort som gått i väntans tider?